nuffnang

Wednesday 20 November 2013

....Aku rindu dia...

Assalamualaikumm...slmt ptg semua....hari nie..rasa nk menaip plak
ermmmm...tetiba rasa sdih,sayu rindu,kecewa,semua bercampur aduk skali...
ssah nk dilluahkan tapi aku masih berharap dgn menaip disini sekurangnya dpt laaaa ilang sedikit rasa itu semua

entahlaaaa....tahun 2013 nie begitu bnyk dugaan yg aq dpt.....dan dugaan terbesar skali ialah ibunda tercinta pulang ke pangkuan ilahi pada 1 february yang lalu,setelah aku kehilangan dia,aku rasa seakan separuh jiwaku mati...aku masih bisa tersenyum di hadapan semua org tapi mereka x thu apa yang aku rasakan....

aku rindu
senyumanya,hilai tawanya
senyuman yang begitu ikhlas utk ku
hanya dia yg selalu disisi 
di saat aku jatuh ,di saat aku sedih,disaat aku gembira
dialah insan yg sentiasa bersama..
mendengar suaranya aku jadi gembira
melihat wajahnya aku jadi bahagia yang tak terhingga...
dia yg tak pernah jemu menghadapi segala kerenahku
dia yg slalu memahami apa yg ku rasakan
hanya dia...
cuma dia...
tapi skrg....dia dah xde
dia dh tinggalkan aku
dia pergi meninggalkan semua
hanya dia tinggalkan hanyalah sebuah kenangan
dan satu pesanan
anak-anakku,jangan sesekali meninggalkan solatmu,jaga tutur bicaramu dan adabmu bila berbicara dengan org yg lebih tua...
ingat anak-anakku...jgn tinggal solatmu,,
emak...walaupon kau sudah 9 bln kau meninggalkan kami
tapi seakan semalam aku merasai pelukanmu ciuman mu...
Ya Allah..tempatkan lah arwah ibuku...di tempat org2 yg beriman..
ampuni dosanya..dan angkatlah darjatnya di sisimu Ya allah...
semoga dia Tenang disana....amin..

2 comments:

  1. semoga kamu tabah menghadapi segala dugaanNya...jangan cepat mengalah dan jangn cepat berputas harap..semoga Allah sentiasa memberimu kekuatan untuk menghadapi segala cobaan dan dugaan Nya, Amin

    ReplyDelete
  2. inshaallah,,,teman...doakan aku agar terus tersenyum utk mu (n_n)

    ReplyDelete